Veel gestelde Vragen
Hoe kan ik een rit annuleren?
U kunt uw rit annuleren via onze app, website of door contact op te nemen met onze klantenservice. Houd er rekening mee dat er annuleringskosten van toepassing kunnen zijn, afhankelijk van het tijdstip van annulering.
Zijn er extra kosten voor bagage?
Nee, wij rekenen geen extra kosten voor standaard bagage. Voor grote hoeveelheden bagage of speciale items zoals fietsen kan er een toeslag gelden.
Bieden jullie kinderzitjes aan?
Ja, wij kunnen op verzoek kinderzitjes regelen. Gelieve dit aan te geven bij uw reservering.
Hoe kan ik contact opnemen met de klantenservice?
U kunt contact opnemen met onze klantenservice via telefoon, e-mail of de chatfunctie op onze website en app.
Hoe lang van tevoren moet ik een taxi reserveren?
Hoewel we last-minute reserveringen accepteren, raden we aan om minimaal een uur van tevoren te reserveren om beschikbaarheid te garanderen.
Kan ik een taxi bestellen voor een grote groep?
Ja, we hebben voertuigen die geschikt zijn voor groepen. Gelieve dit aan te geven bij uw reservering zodat we een passend voertuig kunnen regelen.
Bieden jullie ook luchthavenvervoer aan?
Ja, we bieden vervoer van en naar alle luchthavens in de regio. U kunt dit eenvoudig boeken via onze website of app.
Kan ik een specifieke chauffeur aanvragen?
Indien beschikbaar, zullen wij ons best doen om aan uw verzoek te voldoen. Gelieve dit aan te geven bij uw reservering.
Wat moet ik doen als ik iets in de taxi heb achtergelaten?
Neem onmiddellijk contact op met onze klantenservice met details over uw rit en het verloren item. Wij zullen ons best doen om het voor u terug te vinden.